Personalisatie
Maak je webshop persoonlijk voor bezoekers en krik je conversie op. Zet personalisatie goed in met Molders Media.
Maak je webshop persoonlijk voor bezoekers en krik je conversie op. Zet personalisatie goed in met Molders Media.
Precies wat je bezoekers zoeken.
Personalisatie in je webshop kan een boost geven aan je conversie. Ga maar na. Als jij in een winkel komt waar ze je kennen, ligt de drempel een stuk lager toch? Dus als je al een lekker volume hebt in bezoekers, dan zijn CRO en personalisatie belangrijke stappen op weg naar een hogere omzet.
Wat het inhoudt? Personalisatie in e-commerce draait om het persoonlijk aanspreken van je bezoekers. Met als doel dat ze zich herkennen in je aanbod en zich betrokken voelen bij je merk. Personaliseren kan op allerlei manieren. Van cross-selling tot locatie en zelfs het weer. Wat je nodig hebt? Data. Daaruit leer je hoe je jouw shop optimaal kunt inrichten voor verschillende segmenten.
Zoals het hoort.
Als echt merk wil je ook echte marketing voor je e-commerce. Zonder bullsh*t, mét eerlijk advies. Je weet dat eerlijk ook hard kan zijn. Anders. Af en toe zelfs een ‘nee’. Maar je weet ook dat eerlijkheid je niet teleurstelt. Want eerlijkheid duurt het langst en scoort het hoogst.
Van hallo tot bedankt en tot ziens.
Personalisatie begint bij de basis. Is je shop al voldoende ingericht voor conversie? Denk aan vindbaarheid, gebruiksvriendelijkheid en functionaliteit. Dan kan het feest beginnen. We gaan strategisch te werk. Hoe maken we de meeste impact? We analyseren je verschillende klantgroepen en bekijken de data. Met dat beeld werken we gericht aan personalisatie.
Dat doen we met de klantreis van je klantsegmenten als achtergrond. We kijken per fase hoe jouw webshop relevanter kan zijn voor je bezoekers. Aan het begin van de klantreis werkt sociale bewijskracht vaak goed, terwijl je aan het einde van de rit alle schaarste-principes uit de kast moet halen. Persoonlijk advies? Plan vrijblijvend iets in!