Dit is Molders Media

Molders Media

We kunnen je wel van alles vertellen.

  • Bijvoorbeeld dat Stefan zijn online marketing bureau begon op 1 januari 2015 aan zijn keukentafel in Rotterdam.
    (Dat is juist)
  • Omdat ie een maand ervoor tijdens een rituele onderdompeling in de Ganges het licht had gezien.
    (Onjuist)
  • Dat we inmiddels vanuit Bergen op Zoom met 8 man sterk door heel Nederland werken voor de grootste webshops in hun branche én voor kleinere spelers in de markt.
    (Ook juist).
  • Of dat het onze diepste passie is om jou te laten groeien.
    (Onjuist. We vinden online marketing voor webshops gewoon leuk werk. Ergeren ons aan
    webshopeigenaars die dikke zakken €€€ laten liggen omdat de SEO van hun webshop gewoon ruk is ingericht. Of omdat ze de ballen niet hebben om paid marketing te doen.

    Maar zodra zij klant worden, knallen wij met glimmende oogjes door, en worden we elke keer weer blij als we de klant kunnen opbellen met de vraag: “Hé, heb je je cijfers gezien? Je draait dikke winst. Kom ff borrelen op kantoor volgende week, en anders komen we bij jou langs. Haha, nee da’s geen dreigement.” Maar dat pássie noemen? Jeuk!)

Wij vólgen geen best practises. We vinden ze uit.

Laatst nog: Ik lag te draaien in bed. 1 uur ’s nachts.

En ineens had ik het: dé oplossing om categorieën op te laten vallen in de organische zoekresultaten.

Hoe? Door gele sterren toe te voegen aan de zoekresultaten.

Dit kan helemaal niet meer, omdat Google de gele sterren alleen nog maar toont voor producten.

Maar iedere webshophouder wil ze juist ook voor productcategorieën. Omdat die gele sterren voor 30% meer kliks zorgen.

Ik heb binnen de white hat SEO-richtlijnen dus tóch een manier gevonden om het voor elkaar te krijgen.

Da’s lekker voor je conversie hoor!

Stefan Molders
– eigenaar

Maar wat heeft het voor zin dit te vertellen?

Want als jij net zo hard wilt rammen op resultaat als onze andere klanten, dan zoek je gewoon:

Een online marketingbureau gespecialiseerd in webshops, met in elke branche winnende cases

Dat het wat mag kosten, is logisch voor je. Omdat het resultaat ernaar is. Maar je wilt wel weten wat er gebeurt. Daarom betrekken we jou bij het hele proces. Waar zit de pijn in je webshop, hoe kunnen we dat voor je oplossen, wat zijn kansen en risico’s van elke oplossing, welke doelstellingen zijn haalbaar, welke kpi’s stellen we op, hoe gaan we dat bereiken, en hoe sturen we tussentijds bij als dat nodig is.

Een bureau met een bullshitradar die net zo scherp is afgesteld als de jouwe

We zijn daarom eerlijker tegen je dan je eigen spiegelbeeld. Heb je wilde ideeën, maar komt uit onze voorverkenning dat het geen haalbare kaart is? Dan kun je alles uit de kast trekken, we gaan niet voor je aan de slag. We gaan er alleen samen voor als wij er vertrouwen in hebben op basis van data.

Een club die er altijd voor je is (yes, we hartje you!)

Omdat de online economie zich niet aan kantoortijden houdt. We nemen dus ook om 9 uur ‘s avonds en in het weekeind de telefoon voor je op als er iets loos is. Om het real time te fixen als dat kan. “Er voor je zijn” betekent ook dat we met alle plezier bij jou op kantoor werken om jouw toko goed te leren kennen. Om dichtbij het vuur te zijn. Om met je te sparren. En om eventueel jouw mensen aan te sturen en op te leiden.

Een stel normale mensen. Die elke klant gelijk behandelen

Groot of klein telt voor ons niet. Wat voor ons telt, is je instelling. Wil je winnen? Ben je bereid te investeren? Niet alleen financieel, maar ook in een relatie? Zodat we niet alleen op korte termijn winst kunnen behalen met slimme Insta of Facebook of Google campagnes. Maar ook op langere termijn kunnen winnen met bijvoorbeeld een killer SEO-strategie of SEO-optimalisatietraject? Dan zijn we een mooie match.

Partnerships met

 

Gezien op

De geweldige reviews van onze klanten:

Met een gemiddelde score van 9,9 op Kiyoh

Als jij op ons lijkt, weet je dat het nu tijd is voor actie.

Bel ons meteen voor een afspraak

Tijdens een telefonische kennismaking verkennen we je probleem, en krijg je meteen wat tips. We kunnen onze mond toch niet houden. Aan het einde van dat gesprek weten we allebei of we een match zijn.

Klaar om hoger in Google te komen?

Neem contact met ons op.