Eerlijkheid scoort het hoogst
Wat je ziet, is wat je krijgt. Dus krijg je eerlijke online marketing, reële verwachtingen en echte resultaten. Eindelijk.
Wat je ziet, is wat je krijgt. Dus krijg je eerlijke online marketing, reële verwachtingen en echte resultaten. Eindelijk.
Omdat je wil dat jouw bureau net zo’n scherpe bullshitradar heeft als jij.
Molders Media staat voor eerlijke online marketing en voor Molders Media staat Stefan Molders. Hij begon zijn online marketing bureau op 1 januari 2015. Toen nog aan zijn keukentafel in Rotterdam, nu met een compleet team specialisten vanuit Bergen op Zoom. Met één missie die vandaag de dag nog steeds geldt: eerlijke online marketing, zonder bullshit.
Natuurlijk. Er zijn veel online-marketingbureaus die zeggen wat ze doen. Maar doen ze ook wat ze zeggen? Molders Media draait er niet omheen, maar laat jouw e-commerce op volle toeren draaien. Niet met valse verwachtingen of mooipraterij, maar met hard werken en eerlijke resultaten. Echt dus. Dat merk je ook als je bij ons een bakkie komt doen. Kom als jezelf, dat zijn wij altijd.
Wij volgen niet, wij vinden uit. Want online marketing verandert terwijl je dit leest. Plus: wat in de ene branche werkt, werkt niet altijd in die van jou. En als echt merk houd je sowieso niet van kopiëren, toch? Juist. Daarom gaan we altijd op zoek naar wat voor jou werkt. We experimenteren en testen tot we jouw ultieme mix hebben gevonden. Vanuit daar werken we aan snelle successen die je lang blijft voelen.
Want als jij net zo hard wilt rammen op resultaat als onze andere klanten, dan zoek je gewoon:
Dat het wat mag kosten, is logisch voor je. Omdat het resultaat ernaar is. Maar je wil wel weten wat er gebeurt. Daarom nemen we jou mee in het hele proces. Waar zit de pijn in je webshop en hoe gaan we dat voor je oplossen? Wat zijn de kansen en risico’s van elke oplossing en welke doelstellingen kunnen we dan zwart-op-wit zetten? Met welke KPI’s gaan we het meten en hoe sturen we tussentijds bij als dat nodig is? Jij bent en blijft op de hoogte.
We zijn eerlijker tegen je dan je eigen spiegelbeeld. Heb je wilde ideeën, maar komt uit onze voorverkenning dat het geen haalbare kaart is? Dan kun je alles uit de kast trekken, we gaan niet voor je aan de slag. We gaan er alleen samen voor als wij er vertrouwen in hebben. Niet op gevoel, maar op basis van data. Zo maken we het hard. En kunnen we ook hard zijn in de discussie.
De online economie houdt zich niet aan kantoortijden. Wij dus ook niet. We nemen ook om 9 uur ‘s avonds en in het weekend de telefoon voor je op als er iets mis is. Zodat we het realtime kunnen fixen als dat kan. “Er voor je zijn” betekent ook dat we met alle plezier bij jou op kantoor werken om jouw toko goed te leren kennen. Om met je te sparren. En om eventueel jouw mensen aan te sturen en op te leiden.
Groot of klein telt voor ons niet. Wat voor ons telt, is je instelling. Wil je winnen? Ben je bereid te investeren? Niet alleen financieel, maar ook in een relatie? Zodat we niet alleen op korte termijn winst kunnen pakken met slimme campagnes, maar ook op langere termijn kunnen winnen met bijvoorbeeld een killer SEO-strategie of SEO-optimalisatietraject? Dan zijn we een mooie match.