Google Shopping

Molders Media

Google Shopping heeft een imagoprobleem. De vetste roddels, de dikste vooroordelen: We horen ze elke week wel langskomen. Dit zijn de 2 grootste onzinverhalen die de ronde doen.

  1. “Google Shopping kost alleen maar geld. Heb je dat gehoord van die webshop in Tilburg? Duizenden euro’s kwijt!”
  2. “Ik heb een korte affaire gehad met Google Shopping, maar het werkte niet tussen ons.”

Wij brengen hier altijd tegenin: Als je het niet goed aanpakt, gaat Google Shopping inderdaad niet voor je werken.

De meest gemaakte fout? Een slecht opgezette campagne structuur. Een ingewikkeld verhaal, maar het komt er op neer dat jij ervoor moet zorgen dat jouw producten alleen worden getoond bij zoekopdrachten met de juiste zoekintentie.

Verkoop je designstoelen, en heb je je campagne onbedoeld zo ingesteld dat jouw stoel ook getoond wordt als iemand zoekt op ‘kinderstoelen’? Dan ben je niet heel handig bezig. Elke klik op jouw product kost geld. Dus kun je er maar beter voor zorgen dat elke klik van exact de juiste doelgroep is.

Hoog tijd dus voor een nationale rehabilitatie van Google Shopping! Omdat jij dat als hardwerkende webshop eigenaar verdient. Google Shopping is namelijk een geweldige wingman voor je webshop, als je maar weet hoe je ‘m inzet.

Als Google partner met bewezen succescases adviseren we jou over de juiste strategie, en nemen wij jou graag het hele proces uit handen. Dat geeft rust.

De voordelen van Google Shopping uitbesteden.

  • We zijn specialist in Google Shopping
  • We hebben best practices. Ook in jouw branche
  • De laatste Google Shopping inzichten toegepast
Hi!
Ik ben Stefan.

jouw aanspreekpunt voor alle SEA, social media en webshop gerelateerde vragen of opmerkingen.

Stefan Molders
 

Wat heb jij aan ons als bureau voor Google Shopping?

Molders Media

Optimaliseren. Optimaliseren. En: Optimaliseren.

Google Shopping is geen kwestie van de boel eenmalig inregelen en daarna een ticket naar Ibiza boeken omdat het geld meteen tegen de plinten van je webshop klotst. Het goed inregelen van je campagnes kost tijd. En vraagt aandacht: Dagelijks de data bestuderen en de campagne aanpassen, zodat het getoonde aanbod steeds beter past bij de zoekintentie van jouw ideale klant.

Gratis second opinion op je huidige campagne.

Heb je je hart al verpand aan een online marketing bureau voor Google Shopping, maar vertelt je onderbuik je dat de liefde niet wederzijds is? Of ben je benieuwd of het gras groener is bij ons? Dan krijg je van ons een gratis second opinion op je lopende campagne. Het leuke is: we hebben altijd wel wat te mekkeren. We onderbouwen dit altijd met de laatste inzichten, onze succescases, of domweg de regels van het spel. Je komt er dus altijd wijzer uit. En wil je ons daarna nooit meer zien? Helemaal prima! Doen we echt niet moeilijk over.

Molders Media

Google Shopping uitbesteden aan Molders Media.

Jou zegt het waarschijnlijk niks dat we steengoed zijn in product feeds maken, op custom attributen adverteren, of dat we exact weten wanneer je een branded campagne moet starten.

Maar wij kennen deze en alle andere mogelijkheden en valkuilen van Google Shopping beter dan ons eigen spiegelbeeld. We adviseren je dus van A tot Z. Voeren alles uit. Én – je gelooft het bijna niet – we zeggen ook vaak genoeg nee als we er op basis van onze vooronderzoeken geen vertrouwen in hebben. Want uiteindelijk willen wij net als jij maar 1 ding: Dat Google Shopping jou geld gaat opleveren.

Ons belang? Dat succesverhaal dat je trots vertelt in je netwerk, die leuke recensie van je op Google, of het voldane gevoel dat we er voor jou alles hebben uitgehaald. Da’s de eer van ons vak.

Zo werken we samen met jou aan groei van je webshop door Google Shopping.

Stefan Molders

Neem vrijblijvend contact op met Stefan.

Klaar om hoger in Google te komen?

Neem contact met ons op.