Fashion & lifestyle marketing

Molders Media

De online winkelstraat is dichter bevolkt dan een mierenhoop

Je hebt:

  • verzamelwebshops, oftewel de publishers / affiliates
  • grote merken
  • kleine online boutiques

Ze concurreren elkaar de pan uit. Je hebt een stevige online marketing aanpak nodig om die euro’s binnen te tikken. Maar welke aanpak werkt? Hoe besteed je je kostbare euro’s? En in welke fase van de klantreis kun je het beste welke vorm van online marketing inzetten?

Molders Media to the rescue.

De voordelen van Molders Media.

  • We zijn gespecialiseerd in online marketing voor webshops, en hebben veel klanten in de fashion en lifestyle
  • De valkuilen van werken met publishers: we kennen ze en loodsen je eromheen
  • Alle online marketing diensten die je als webshop nodig hebt, vind je bij ons
  • Onze succes cases in fashion en lifestyle delen we graag met je
Hi!
Ik ben Avtar.

jouw aanspreekpunt voor alle SEO en website gerelateerde vragen of opmerkingen.

Avtar Singh
 

Wat heb jij aan ons als bureau voor fashion en lifestyle marketing?

Molders Media

See, think, do, care: de customer journey van je klanten.

Je klant:

  • Is toe aan een nieuwe outfit.
  • Heeft na de verhuizing een ongezellige woonkamer.
  • Mag zichzelf trakteren op een luxe laptoptas.
  • Zoekt gewichten om thuis te trainen.

In theorie gaat de klantreis van je klant dan zo:

See: “He, wat leuk, wat is dit?”
Think: “Ga ik dit product kopen? En zo ja, bij wie?”
Do: “Ja, ik koop dit. Bij deze (web)winkel.”
Care: “Wow, fijn product, goede service: Ik kom nog ’s terug bij deze toko!”

Jouw antwoord op de vragen en behoeftes van je klant.

  • In de see fase heb je natuurlijk allang een inspiratie campagne draaien die inspeelt op de laatste trends in wonen, fashion of lifestyle. Je gebruikt smakelijke foto’s op Instagram en Facebook, en knalt via goede SEO al je lookbooks in de zoekresultaten van Google.
  • Voor de think fase heb je natuurlijk SEO-blogs geschreven waarin je tips geeft over hoe je doelgroep de basics uit jouw collectie slim combineert met de trendstukken. Of waar je op moet letten als je een laptoptas koopt. Of met oefeningen om thuis met je eigen gewichten aan de slag te gaan.
  • Zodra de klant klaar is om te kopen (hij heeft het geld, weet eindelijk wat ie wil, of heeft ’s avonds eindelijk een rustig moment op de bank) ben jij er natuurlijk ook. Met je Google Ads, met je Google Shopping, met je Facebook en Instagram ads, en met je slim opgezette remarketing campagne bijvoorbeeld.
Molders Media
Molders Media

De kracht van affiliate marketing.

Grote publishers in jouw branche trekken veel zoekverkeer. Op die kracht kun jij als kleinere speler meeliften. Door je producten te verkopen via zo’n gigant, profiteer je van het zoekverkeer, de naamsbekendheid en betrouwbaarheid van de grote jongens.

Maar pas op: De wereld van affiliate marketing kent heel wat schimmige sites. Publishers met slechte levervoorwaarden of service bijvoorbeeld. Dat straalt af op jouw goede naam, waar je juist zo hard aan bouwt. Of partijen die veel te hoge marges vragen. Waardoor je je product net zo goed gratis weg kan geven.

Wij loodsen je door dit mijnenveld. En maximaliseren de kans dat affiliate marketing zich op lange termijn goed uitbetaalt. Als we het al adviseren. Want het is niet voor al onze klanten geschikt. We willen wel dat je winst draait namelijk.

Zo helpt Molders Media je verder.

We stellen samen met jou de strategie op die bij jou past. Die is afhankelijk van jouw branche, jouw doelgroep, jouw bedrijf, jouw aanbod, jouw budget en jouw doelstellingen.

We nemen alle mogelijkheden door, benoemen kansen en risico’s, en doen grondig vooronderzoek om haalbaarheid te bepalen. Tijdens de campagnes die we draaien houden we je bij de les, en heb je zelf inzicht in je data. Je hoeft dus niet op onze rapportages en telefoontjes te wachten.

Bel ons niet…

  • Als je Russische roulette wilt spelen met je portemonnee
    Jij bent eigenaar van al je data, je hebt toegang tot je eigen Google Analytics en je bent ook welkom met een klein budget. Best uniek in onze branche, kunnen we je vertellen. Maar wij vinden dat logisch.
  • Als je gelokt wilt worden met gouden bergen
    Je krijgt van ons altijd een eerlijk verhaal: We kunnen vooraf door onze vooronderzoeken al goed inschatten wat je resultaat gaat zijn. Zien we geen kansen, dan gaan we niet aan de slag voor je. Ook tussentijds sturen we bij.
  • Als je graag een tweede of zelfs derde bureau inschakelt voor je online marketing
    Andere online marketingdiensten nodig? Opschalen? Wij groeien met je mee. Omdat we als specialist in online marketing voor webshops ALLE vormen van online marketing aanbieden. En werken voor kleine spelers en de grootste bedrijven in hun branche.
  • Als je ’s avonds in slaap wilt vallen met ons antwoordapparaat
    Want als je ons belt op welk goddeloos tijdstip dan ook, is de kans heel groot dat we gewoon opnemen. En je probleem zelfs meteen fixen. Zodat de verkoop in je webshop gewoon door kan gaan, en je geen kostbare euro’s verliest.

Ok, je belt ons toch. Dan krijg je…

  • Een idee of je wel lekker met ons kunt samenwerken. Want niet iedereen kan onze directheid waarderen. We zijn hierin de Nederlanders onder de Nederlanders zeg maar.
  • Meteen je eerste praktische tips, omdat we meteen even naar je webshop kijken.
  • Meteen een strategische tip. Hoe je de belangrijkste online marketing valkuil in jouw branche vermijdt bijvoorbeeld.

We laten je graag persoonlijk onze cases zien. Maak een afspraak.

Avtar Singh

Neem vrijblijvend contact op met Avtar.

Klaar om hoger in Google te komen?

Neem contact met ons op.