Een verkoper die voor jou nieuwe klanten scoort, terwijl jij je kinderen naar zwemles brengt, naar een concert gaat, of nieuwe producten voor je business verzint. En je hoeft ‘m maar één keer te betalen. Dat is e-mailmarketing. Wild enthousiast worden we ervan: het automatiseren en optimaliseren van email marketing funnels voor e-commerce.

Say whaaat?! Ok, tien stappen terug.

Je oriënteert je op een nieuwe kokend water kraan. Komt via Google op een website terecht waar ze die verkopen. Geeft via een pop up je e-mailadres in ruil voor een kortingscoupon, en voilà: je zit in de email marketing funnel: een trechter waar aan de bovenkant veel mogelijk geïnteresseerden ingaan, en waar aan de onderkant een kleiner aantal betalende klanten uitkomt. Dat hele proces loopt via e-mails die automatisch worden verstuurd. Want da’s het voordeel van email marketing: eenmalig opzetten, en blijvend klanten krijgen. 

Of je koopt online een frituurpan. Dan kun je er donder op zeggen dat je een paar dagen later tips in je mailbox krijgt met hoe je dat ding makkelijk schoonmaakt. En weer een week later zijn ineens de tosti-ijzers in de aanbieding. Want blijkbaar hou je van gemaksvoedsel en een vette hap.

Die mails versturen is één. Zorgen dat die mails niet stof liggen te vangen in de spambox, is twee. Want op welk tijdstip van de dag heeft je mail het meeste kans om geopend te worden? Welke onderwerpregel triggert het onderbewuste brein van je lezer tot nu openen? Welke teksten en aanbiedingen moet je in welke fase van de strijd inzetten om van geïnteresseerden echte klanten te maken?

Wij hebben de antwoorden voor je.

De voordelen van email marketing uitbesteden

  • Voorkom dat dure euro’s weglekken in kansloze campagnes
  • Je profiteert van onze kennis in vergelijkbare branches en met vergelijkbare doelgroepen
  • Je klanten worden gestimuleerd om herhaalaankopen te doen
Stefan Molders

Hi! Ik ben Stefan, jouw aanspreekpunt bij Molders Media. Voor al jouw vragen en opmerkingen kan je contact met mij opnemen.

Wat heb jij aan ons als email marketing bureau?

We blijven tweaken

We noemen email marketing liever tweakmail marketing. Omdat we je campagne blijven aanpassen. Net zolang tot het perfect is: het percentage geopende mails niet hoger kan, het aantal mensen dat klant wordt of informatie aanvraagt niet hoger kan. En totdat we zoveel A/B tests voor je hebben gedaan dat we door het hele alfabet heen zijn.

Samenwerking met leveranciers

Voor jouw succes werken we samen met andere partijen, waaronder MailCampaigns en ActiveCampaign. Zij leveren de techniek om je mails te bezorgen. Wij verzorgen voor jou de inhoud. Inspirerende artikelen, handige lijstjes, onweerstaanbare aanbiedingen. Alles in je eigen huisstijl. Doordat alles geautomatiseerd wordt, weten we precies wie vanuit welke email doorklikt naar je website. Wie doorklikt, blijft in de funnel, wie dat nooit doet, gooien we eruit. Zo heb je altijd een actieve database.

 

Advies over het beste instapmoment

Email marketing werkt niet altijd. Bijvoorbeeld wanneer je een kleine database hebt. Of een product waar je weinig herhaalaankopen voor hebt, zoals een matras. Graag kijken we met je mee of email marketing voor jou op dit moment een slimme investering is.

Wij werken o.a. voor

Jouw resultaat van email marketing uitbesteden aan Molders Media

Mensen schrijven zich 100% vrijwillig in voor je mailinglijst. Ze hebben dus al aangegeven dat ze geïnteresseerd zijn, en hebben je toestemming gegeven om lastig gevallen te worden. Mooier kan niet. Je kunt ze dus opvolgen met een interessant aanbod op het juiste moment.

Je laat je webshop dus maximaal voor je werken, en niet andersom. Na het opzetten van je campagne levert email marketing je altijd poen op. En dat kan jij weer mooi besteden aan investeringen in een nieuw pand, of die noodzakelijke cursussen voor je personeel. Of met je kinderen naar een tropisch zwemparadijs.

We laten je graag persoonlijk onze succescases zien. Maak een afspraak.

Stefan Molders

Neem vrijblijvend contact op met Stefan!

Sluit Menu